feestdagen 2015/1016 - Reisverslag uit Dainfern, Zuid-Afrika van Joke en Ferdinand Noort - WaarBenJij.nu feestdagen 2015/1016 - Reisverslag uit Dainfern, Zuid-Afrika van Joke en Ferdinand Noort - WaarBenJij.nu

feestdagen 2015/1016

Blijf op de hoogte en volg Joke en Ferdinand

01 Januari 2016 | Zuid-Afrika, Dainfern

Daar zijn we weer!!!

Om te beginnen voor iedereen een geweldig nieuw jaar vanuit 't zonnige Johannesburg.
Vlak voor Kerst was Laurien de eerste die aankwam, onze ophaal actie was wat minder heel Johannesburg bij nacht gezien, geen idee waar we reden. Na een uur Laurien gevonden op vliegveld. De thuisreis was een stuk beter 30 min.
Met Tom en Annecarien ging het al een stuk beter.
Inmiddels zijn we een kerstbraai en 1 vuurpijl met oud en nieuw verder. Om wel met de warmte iets gedaan te hebben is er een bezoek gebracht aan het Rhino Lion park en zijn we bij het Nelson Mandela square geweest. Verder hebben we wat gehangen rond het zwembad kortom echt vakantie gehouden .
Vanavond vliegt Laurien weer terug, Annecarien dinsdag want er moet weer geld verdiend worden voor de volgende trip.Tom is hier nog wat langer wil zich wat langer laten verwennen!
Zo jullie zijn weer op de hoogte tot de volgende keer!

Groeten Joke en Ferdinand.

• 01 Januari 2016 - 16:16

Monique:

Lieve luitjes,

ook voor jullie de beste wensen voor een mooi 2016! Dat al jullie dromen uit mogen komen!

Autorijden in Jo'burg is nog een kunst an sich, laat staan in het DONKER dus goed dat jullie het vliegveld überhaupt gevonden hebben!
    Fijn dat jullie de kinderen om jullie heen hadden in de Kerstperiode en heel verstandig dat Tom nog even wat langer blijft genieten van jullie aanwezigheid en de Zuid Afrikaanse zomerzon. Is Ferdinand ook al hard aan het werk voor de baas? Tot nu toe lijkt het misschien nog een beetje op vakantie?
    Hier in Nederland is het een heerlijke dag geweest: 1 januari met zon en zonder wind, het leek wel VOORJAAR!
    Lieve groeten van alle Stokmannen en -vrouwen (en Dolly die tot 12-2 in Zuiderhout mag revalideren!) xxx Monique, Jan, Charlotte, Coen en Wouter

• 01 Januari 2016 - 20:28

Maaike:

Mooi schort!

• 04 Januari 2016 - 20:43

Pim Langendijk:

Hallo Joke, Ferdinand en kids (Tom nu alleen nog...),

Leuk te vernemen dat jullie je draai een beetje gevonden hebben in Joburg. De kerstverhalen en omzwervingen in nachtelijk Johannesburg klinken erg leuk en spannend. Te meer omdat vandaag een AIOS van mij met enthousiaste verhalen terugkwam na een 3 weekse vakantie in Zuid-Afrika. Haar oordeel: een erg mooi land, maar autorijden vooral alleen overdag doen en niet in het donker.

Kon er geen chauffeur vanaf om de kinderen op te halen vanaf het vliegveld?

Ik zal mijn AIOS eens goed uithoren over haar ervaringen in Zuid-Afrika en met Frida bespreken of het een mooie vakantiebestemming voor ons zou kunnen zijn.
    Veel plezier nog met Tom. Geniet nog maar even van zijn aanwezigheid.
    Hartelijke groet,

Pim